Pytania i odpowiedzi

Nasz sklep oferuje możliwość zwrotu zakupionego produktu przez 14 dni od otrzymania bez podania powodu!

Jakie formy płatności są dostępne w sklepie quovadis.sklep.pl?

Dokonując zakupu na quovadis.sklep.pl masz możliwość skorzystania z najpopularniejszych na świecie systemów płatności. Możesz wybrać spośród szybkich i bezpiecznych form płatności internetowych udostępnianych przez PayU, w tym także płatności kartą, albo dokonać wpłaty przelewem bankowym bezpośrednio na nasze konto.

Czy można zamówić produkt za pobraniem i zapłacić za niego przy odbiorze?

Tak, możesz zapłacić za zamówienie przy odbiorze. Prosimy jedynie o przygotowanie dokładnej kwoty dla kuriera.

Ile trwa realizacja i wysyłka zamówienia?

Czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w sytuacji wyboru formy płatności przelewem lub PayU) i wynosi 24h robocze. Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze czas realizacji liczony jest od momentu przyjęcia zamówienia i wynosi również 24h robocze. Więcej informacji na temat realizacji i wysyłki zamówienia znajduje się tutaj

Czy można otrzymać fakturę VAT?

Tak, jeśli potrzebujesz faktury VAT do zakupu, wystarczy, że podasz dane do faktury w formularzu zamówienia. Fakturę dołączymy do paczki.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, na prośbę Klientów wysyłamy do wszystkich krajów UE oraz wielu innych państw świata. W celu dokonania zamówienia z dostawą zagranicę prosimy o kontakt na poczta@quovadis.sklep.pl - prześlemy informację o kosztach dostawy i w razie ich akceptacji przyjmiemy zamówienie.

Czy możliwy jest osobisty odbiór zamówienia?

Tak, zamówione produkty można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Rzeszowie, ul. Św. Mikołaja 2, 35-001 Rzeszów.

Pracujemy:

Poniedziałek - Piątek: 900-1700
Sobota: 1000-1400

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście, zgodnie z prawem towar zamówiony w naszym sklepie można zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny i uzyskać zwrot ceny produktu oraz koszty przesyłki. Szczegółowe informacje o zwrotach i reklamacjach znajdują się tutaj.

Co zrobić żeby reklamować wadliwy produkt?

W takim przypadku prosimy o kontakt na poczta@quovadis.sklep.pl a szczegółowe informacje o reklamacjach znajdują się tutaj.

Jak czyścić srebrne obrazki?

Srebrne obrazki pokryte są czystym srebrem oraz zabezpieczone lakierami chroniącymi przed śniedzeniem. Chcąc zachować piękno obrazu zalecamy czyszczenie suchą ściereczką (najlepiej z mikrofibry). Należy jedynie delikatnie przetrzeć obrazek z kurzu. Nie zalecamy stosowania środków chemicznych ponieważ niszczą powłokę ochronną.

Czy prowadzicie sklep stacjonarny?

Tak, sklep stacjonarny Quo Vadis znajduje się w Rzeszowie, ul. Św. Mikołaja 2, 35-001 Rzeszów.

W razie dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu:

Tel: 535-744-244

E-mail: poczta@quovadis.sklep.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl